דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בגדי ים 2013 - דגמים מודרניים בסגנון רטרו 

מאת    [ 24/03/2013 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 2348 פעמים ]

ביקור אחד בחופי הים של תל אביב מיד מבהיר לנו עד כמה ישראל מגוונת ועשירה מבחינה אופנתית. קולקציות בגדי הים של שנת 2013 מורכבת מגדמים מודרניים חדישים לצד דגמים שמושפעים מטרנדים אופנתיים של שנות ה-60. כמדי שנה, גם השנה מציגות החברות הגדולות מבחר עצום של בגדי ים צבעוניים ומיוחדים. אלו שמתכננות לרכוש רק בגד ים אחד השנה צפויות להתמודד עם בחירה לא פשוטה.

צבעים תוססים של קיץ

כאשר חלונות הראווה בחנויות הבגדים נצבעים בצבעי קיץ כמו צהוב, כתום, תכלת וורוד כולם יודעים כי הקיץ הגיע. בגדי ים 2013 מתהדרים בצבעים זוהרים ומלאים בחיים ואווירת קיץ. אחד היתרונות של קולקציות בגדי הים בשנים האחרונות הוא האפשרות לרכוש רק חלק אחד של בגד הים. אם בעבר נמכרו בגדי ים בגזרת ביקיני רק כסט אחד של חלק עליון וחלק תחתון, כיום כבר אפשר לרכוש רק חלק אחד. בנות רבות מנצלות את האפשרות הזו ומרכיבות בעצמן בגד ים משני חלקים בצבעים שונים או סגנונות שונים.

נקודות ופסים בחופים

קולקציות בגדי ים 2013 מתהדרות בדגמים של נקודות ופסים. כל המותגים הגדולים מציעים בדים מנוקדים של כחול ולבן, שחור ולבן או שחור ואדום. חלק תחתון מנוקד אפשר לשלב עם חלק עליון בצבע אחיד חלק או להפך. פסים מככבים גם כל על חופי הים השנה, אפשר לראות דגמים מקסימים בשחור לבן עם תוספת של פרחים או הדפסים אחרים. פרט לגזרות בגדי הים הרגילות תמצאו בקולקציות השנה גם בגדי ים עם חלק תחתון מחטב, מכנסונים, חוטיני, חצאיות חוף או תחתון ברזילי.

אין כל ספק כי הקניונים במדינת ישראל מציעים מבחר עצום של בגדי ים. כל אישה תוכל למצוא לעצמה בגד ים מתאים ונוח בהתאם למבנה הגוף שלה. אלו שמעוניינות בבגדי ים חושפניים פחות או שלמים תוכלנה למצוא דגמים מודרניים ומאוד יפים. בגד הים השלם מהווה בשנים האחרונות טרנד אופנתי לכל דבר. הביקיני אומנם עדיין מככב על החופים אך יותר ויותר נשים בוחרות לשלב גם בגד ים שלם באוסף בגדי הים שלהן.

איך לבחור בגד ים מחמיא?

אחת הטעויות הנפוצות ביותר בבחירת בגד ים היא חוסר מודעות למבנה הגוף. נשים רבות משלמות מאות שקלים בעבור בגדי ים שמבליטים את האזורים הפחות יפים בגופן ומעלימים את היתרונות הטבעיים שלהן. מעטות הן נציגות המכירות שאכן יודעות כיצד להתאים לכל אישה את בגד הים שלה, רובן רק מהנהנות ומעוניינות למכור את בגדי הים היקרים ביותר.

בעלות חזה גדול זקוקות לבגד ים שיוכל לתת לחזה את התמיכה לה הוא זקוק, ממש כמו חזייה. נשים עם חזה גדול לא תוכלנה לבחור בבגדי ים בגזרת משולשים ללא כל תמיכה. גזרת הקולר עם או בלי ברזלים תהיה בחירה אידאלית בעבורן. בדים מודפסים יוכלו לטשטש את גודל החזה, בדים חלקים מדגישים את גודל החזה. נשים עם חזה קטן תוכלנה לבחור בגדי ים בגזרת משולשים עם או בלי ריפוד, סטרפלס, הולטר. קולקציות בגדי ים 2013 מציעות לבעלות חזה קטן חזיות מרופדות שמעניקות אשליה של חזה גדול יותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב